Velkommen til Sæby Golfklub2024-02-28T13:07:13+00:00

Velkommen til Sæby Golfklub

Her er højt til loftet, kort til smil og hvor græsset bare ér lidt grønnere.

Vores faciliteter rummer alt fra 18hullers bane, 6 hullers Pay & Play, overdækket Driving Range faciliteter og selvfølgelig et hyggeligt klubhus med proshop og café.
Om du er medlem, gæst eller bare nysgerrig skal du endelig kigge dig omkring på  vores nye hjemmeside. Vi håber du vil finde hvad du søger, og måtte du have spørgsmål eller noget vi kan hjælpe med finder du kontaktoplysningerne nederst på siden.
Vi glæder os til at se dig i Sæby Golfklub.

Aktuel banestatus

Vi ajourfører vores banestatus løbende, så du altid kan være opdateret om banens forhold

27. marts 2024
Alle træningsfaciliteter er nu åbne bortset fra putting green i gården, som først er klar efter påsken. Der er fra i morgen, torsdag d. 28. marts, åbent for kørsel med golfbiler, scooters m.fl. med få restriktioner: Hul 1 - venstre side hele vejen bagom green. Hul 12 - venstre side hele vejen. Hul 13 - venstre side hele vejen Hul 14 - langs med grøft venstre side Hul 17 - højre side hele vejen langs med roughkant

Der spilles til normale greens og fra normale teesteder (hul 2, 4, 7 og 16 fra de gamle). KUN start på hul 1. I tilfælde af frost kan banen være lukket.

Broerne på hul 5 og 7/12 er under renovering. Derfor vil der være midlertidigt lukket i perioder. Se skiltning på det pågældende hul. Vis venligst hensyn til dem der arbejder med opgaven, da de ikke er vant til at færdes på en golfbane.

Midlertidig lokalregel: Når en spillers bold ligger i en del af det generelle område, klippet til fairwayhøjde eller lavere, må spilleren tage lempelse uden straf én gang, ved at placere en bold i et lempelsesområde der: har et referencepunkt ved boldens oprindelige sted, er på størrelse med et scorekort og i det generelle område, ikke nærmere hullet. Bolden må renses.

Caféen åbner dørene op

28 marts 2024|

Caféen åbner dørene op for sæson 2024 Håber I tager rigtigt godt imod Line og Anja! Line kender I allerede og i år byder vi Anja velkommen til

Golfens Dag 2024

26 marts 2024|

ÅBENT HUS  Vi inviterer ALLE til Åbent hus - Golfens Dag! Golf er for alle og for mange bliver golf til livslang kærlighed.    Tag dine venner under

Indkaldelse til generalforsamling 2024

6 marts 2024|

Kære medlemmer Hermed følger Indkaldelse til Generalforsamling 2024 torsdag d. 21. marts kl. 19:00 i Sæby Golfklub. INDKALDELSE TIL ORDINÆR GENERALFORSAMLING DAGSORDEN IFLG. VEDTÆGTERNE 1. Valg af dirigent. 2. Beretning om

Fantastiske frivillige

5 marts 2024|

Fredag over middag søgte vi hjælpere til diverse opgaver på banen til tirsdag d. 5. marts. I dag kl. 8:30 mødte 23 frivillige op og det er vildt

Vinteropgaver på banen

26 februar 2024|

Det er ikke kun golfspillet der har været ramt af de hårde vejrforhold i år... Vinteropgaverne på banen har også måtte vente, men der er sket noget alligevel!

Golfamore 2024

22 februar 2024|

Golfamore nye kampagne 14/2-31/3 Køb Golfamore 2024 og få PLUS med i købet til 450 DKK (normalpris  650 DKK ). Med Golfamore spiller du på over 1300 baner i mere

Platin sponsorer